Oldalak

2011/04/01

Festegetés, fonogatás

Gyapjút festettem. Annyira jó móka volt, hogy rögtön két adagot készítettem. Az első (középső kép) meglehetősen vadra sikerült. Sebaj, gondoltam majd a következőnél kicsit visszafogom magam. Ezt utólag meg is bántam, mert amint elkezdtem fonni az első adagot egészen átváltozott, szolíddabbá váltak a színek.
Ételfestékkel festettem egyébként és barnát is szerettem volna bele, de nem igazán jött össze.
Valószínű, hogy a gyakorlásnak köszönhetően, de szerintem a gyajpjú miatt (BFL) is sokkal egyenletesebb fonalat sikerült fonnom. Persze még messze nem tökéletes :)



5 megjegyzés:

nöné írta...

Nagyon ügyes vagy, szépek!

bucilla írta...

Gyönyörű a fonal, a gyapjú sem kevésbé:) A roving festésnél tényleg lehet bátrabb az ember, mert a fonástól rengeteget változik a szín, erre én is hamar rájöttem, azóta nem fogom vissza magam;)

peony írta...

Ugye milyen jó játék??? Nagyon szép a festés is, a fonás is. És ahogy beszéltünk róla, a gyakorlással egyre jobb lesz :-)

Zandiflora írta...

Köszönöm! Tényleg nagyon jó játék. És mennyi lehetőség van benne!

Erzsike írta...

Nagyon ügyes vagy! Az én kis darab roving-om (amin próbálkozni mertem) úgy összefilcesedett, hogy alíg bírtam száradás után fellazítani, de tanultam legalább belőle. Nekem nagyon tetszik az első képeden levő színe is, meg hát a fonásod!