Oldalak

2013/01/31

Metalouse


Meglehetősen sokáig tartott, de  a lényeg, hogy végül csak elkészült és most nagyon szeretem ezt a kendőt. A minta ingyenes, a knitty-n jelent meg és ahogy megláttam, beleszerettem. Stephen West kendői már régóta izgatták a fantáziámat, nagyon tetszik ahogy ezt a technikát kihasználja és ahogy a színekkel játszik.

 
Kötőtű: 4-es

Február 14-ig mindkét fonalunkhoz 10% kedvezménnyel hozzájuthatsz, amennyiben vásárlás során beírod a kuponkód mezőbe a következő kódot: nc50
Ha gondod akad az angol leírással, fordítási szolgáltatásunk ingyenes.

6 megjegyzés:

Irenka írta...

Nagyon mutatós, kívánatos darab!

fenci írta...

Nagyon szép lett, meg is néztem a mintát, ingyenes, de : mindig leblokkolok amikor látom a sok k, p stb jeleket, nekem ez egyszerüen követhetetlen! pedig mennyire egyszerű!

Zandiflora írta...

Irenka, köszönöm!
Fenci, tényleg egyszerű és egyáltalán nem kell megijedni az angol leírástól. Neki kell kezdeni! :)

KicsiKató írta...

imádom, gyönyörű lett!

Zandiflora írta...

Köszönöm :)

MrsYarnart írta...

nagyon szerethetőek az erőteljes színei, jól illenek a mintához.