Oldalak

2013/04/11

Körök


Első látásra szerelem volt ez a holgolt felső. Nem is nyugodtam, amíg rá nem leltem a leírására.
A Keito Dama 145-ös számámban jelent meg és itt meg itt található a rajz, ami alapján horgoltam. A köröket menet közben kell egymáshoz kapcsolni a számozás szerint. Nagyon egyszerű és haladós kis minta. Végig izgultam, hogy vajon jó lesz-e a méret, de így utólag meg kellett állapítanom, hogy felesleges volt aggódnom, mert több méretet is felölel csak éppen jobban vagy kevésbé feszül.
Két dolgot változtattam. Egyrészt az ujját elhagytam, másrészt a 62 és 63-as körök közé még beszúrtam két kört, így nem olyan mély a nyakkivágás hátul.
3 gombolyag fonalból kb 2,5 dkg maradt, ami még pont elég lett volna az ujjánál elhagyott 3-3 körre, de nekem jobban tetszik így, rövid ujjal.
Muszáj a fonalról áradoznom, mert hiába a jó minta és fazon, enélkül a fonal nélkül fele ennyire sem tetszene. Nincs hirtelen színátmenet, minden kör úgy jó, ahogy van. :)




horgolótű: 3,5-ös
fonal: Noro Taiyo Sock  33-as árnyalat

8 megjegyzés:

nöné írta...

Nagyon klassz, csinos vagy benne!

Zandiflora írta...

Köszi :)

Judilla írta...

de jó lett!! :))

Zandiflora írta...

Köszönöm Judit!

Namata írta...

Gyönyörű lett és nagyon jól áll !:)

Eszter írta...

Sosem lennék képes egy ilyet megcsinálni. Minden tiszteletem a tiéd! És gyönyörűséges és tényleg nagyon jól áll rajtad!

MrsYarnart írta...

egyszerűen tökéletes!

MrsYarnart írta...

már többször visszajöttem gyönyörködni :) egyébként is szebb, mint az eredeti!